Semafor zbytečně zastavuje cyklisty
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
This section lists issues - problems on the street network and related matters.
Issues always relate to some geographical location, whether very local or perhaps city-wide.
You can create a new issue using the button on the right.
Listed issues, most recent first, limited to the area of Praha 1 a centrum:
Created by Martinson // 0 threads
Semafor zastavuje auta aby neblokovaly tramvaje ve Vyšehradském tunelu. Semafor zbytečně zastavuje cyklisty v cyklopruhu. Bylo by vhodné doplnit stále zelený cyklosemafor.
Created by Neo Moucha // 1 thread
Uzavřený úsek, nutné použít cyklopruhy v provozu.
Created by Jenda // 0 threads
V tomto místě byly na konci července nainstalovány balisety. Ta nejlevější znemožňuje jízdu po krajnici, musím vyjet do pruhu.
Created by Neo Moucha // 0 threads
Zatímco po rekonstrukci křižovatky Karlova náměstí s Ječnou ulicí byl průjezd před kostelem Sv. Ignáce omezen pro motorová vozidla mimo IZS, a tedy došlo ke zlepšení pro cyklistickou dopravu, zřejmě po stížnostech "plechovek", které dostávaly pokutu, byl opět umožněn průjezd "plechovek" před kostelem z jihu na sever. Ve špičkách, kdy tu stojí třeba i 10 "plechovek" čekajících na zelenou, a světelná signalizace je nastavena tímto směrem na průjezd zhruba 3 "plechovek" v jednom cyklu, se sice tato kolona dá na kole předjet, ale následně není místo, kam se s kolem postavit, protože prostor před kostelem je velmi úzký a stopčára přímo navazuje na přechod. Chybí tu tedy cyklobox (předsunutá stopčára), neboť se mi často stane i to, že se tu sejdeme najednou třeba tři cyklisté. Kam se obrátit - přímo na Prahu 2, nebo je toto v gesci magistrátu?
Created by jbohac // 1 thread
Na náplavce pod Dvořákovým Nábřežím několik měsíců probíhají výkopové práce a instalace nějakých sítí pro kotviště lodí. Kope se mimo cyklistické proužku, ale většina těžké techniky (náklaďáky, bagry) již několik měsíců jezdí a pracují přímo na nich.
Za tu dobu kvalita dlažby výrazně zdegradovala - hladké dlaždice jsou místy propadlě tak, že na jejich okraji vzniká schůdek někdy až cca 2 cm vysoký, který dokáže kolo pořádně rozhodit.
Fotky pár takových míst můžete vidět zde: https://drive.google.com/drive/folders/15ueKGd2AdVBlN6cgPnccaM6nk5ORxXOR?usp=sharing
Bylo by dobré, kdyby oprava aspoň nejhorších míst mohla být součástí probíhající akce.
Created by Miko // 2 threads
na křižovatce Šeříková x Říční vzniklo nové bílé dopravní značení na vozovce, zasahující do křižovatky, které strašně klouže.
Při dešti a náledí nebezpečné i pro chodce. Na kole v zatáčce strašně nebezpečné.
Created by Jenda // 0 threads
Most přes Bulhara směrem z kopce má od podzimní rekonstrukce čáry udělané tak, že jde skoro udělat zakreslený manévr (injectnout se do průběžného pruhu, protože ten pruh je jakoby víc vlevo a na mostě se rozšiřuje do krajnice - blbě se to popisuje, za provozu to nejde moc fotit a na fotomapě to ještě není, ale když tam pojedete tak to pochopíte :). Kdyby se tomu ještě nepatrně pomohlo trochou barvy, tak by nebylo potřeba nikdy čekat až nahoře padne červená a v autech se objeví díra pro zařazení se (a bylo by to legální). (teď to jde tak ve třetině případů, podle toho jak to zrovna vyjde)
Created by MartinŠ // 1 thread
Vodičkova mezi ul. Lazarská a Karlovo náměstím stoupá na 130 metrech o cca 6 m, ve stoupání by bylo vhodné pro lidi na kole zřídit cyklopruh. Vozovka má šířku cca 8 metrů, opatření by se tak na ulici vešlo v rozložení 1,5–3,25–3,25 m.
Created by trada // 1 thread
Po rekonstrukci železničního mostu ve Vršovicích (Vršovická-Otakarova) nebylo provedeno obnovení značení na vozovce.
Je možné, že se s obnovou počítá, jen nevím kdy. A nevím kde to zjistit.
Created by Prom // 2 threads
Při současné úpravě není možné projet z Pohořelce do Parléřovy ulice, což je zvlášť pikantní vzhledem k tomu, že v ulici Parléřovat začíná vyznačený cyklopruh - hned za značkou zákaz vjezdu. Na kole to nikoho snad nezastaví, ale auta vás tam pak nečekají.
Created by Jenda // 1 thread
Pokud chci dodržet předpisy, musím kvůli nakresleným čárám jakoby vyjet do prostředka magistrály a až pak se můžu zkusit zařadit vpravo a přesunout se na (loni rozšířenou) krajnici (červené čára na obrázku). To je poněkud nebezpečné, případně to někdy znamená, že za mnou musí všichni zpomalit na moji rychlost. Přitom z Těšnova je většinou volno a dá se bez problému jet podle zelené čáry.
Created by Petr Papírník // 2 threads
Dobrý den,
v Hybernské je cykloobousměrka, to je super, ale ve směru, kam vede motorová jednosměrka, je průjezd na kole docela očistec. Přestože se jedná o ulici vyloženě městského typu v samém centru Prahy, kde by měla auta být vedena k tomu jezdit zde pomaleji, s ohledem na silný provoz chodců, tramvají a ideálně i cyklistů, je zjevná snaha, držet Hybernskou co nejvíc pro auta, aby neměli pocit, že je ostatní městská doprava zdržuje. Ve velké části ulice jsou úplně zbytečně dva pruhy pro auta. A ve směru od Náměstí republiky mají cyklisté pouze vyznačené piktogramy, které žádného řidiče aut nezajímají - projíždí kolem kol dost nebezpečně a před křižovatkou s Dlážděnou kvůli zbytečným dvěma pruhům chybí parkovací místa i jakýkoli prostor pro cyklisty objet stojící auta a zařadit se na ochranné stání před světelnou křižovatkou.
Správné uspořádání celé Hybernské od Náměstí Republiky až k Opletalově by mělo být následovné - zprava doleva: parkovací pruh, ochranný cyklopruh (stačí klidně užší s úzkou dělící čárou a bez červeného podbarvení), JEDEN pruh pro auta (o něco užší než ten nynější - donutí to auta jezdit pomaleji), parkovací pruh, protisměrný cyklopruh (ten už tam je). Tohle uspořádání by mělo být opravdu úplně po celé délce jednosměrné Hybernské, včetně míst před křižovatkou. Uvědomuju si, že to zpomalí odjezd aut při odbočování doprava na Dlážděnou a do Opletalovy a tím to zbrzdí i auta vyjíždějící po Hybernské k Bulharu, ale to je jen dobře - motoristé by si měli uvědomit, že oblast kolem Senovážného náměstí není určena primárně pro auta, a tak je jen správně, když průjezd skrz ní autem bude pomalý. Aspoň je to bude motivovat sem zajíždět minimálně a využívat co nejvíc jiné druhy pohybu po městě.
Ono by bylo nejlepší, kdyby Dlážděná byla obousměrně zneprůjezdněna pro auta (kromě dopravní obsluhy) - stejně se tam motají mezi tramvajemi a chodci a stejně je to vyplivne na Senovážné náměstí, kam se mají možnost dostat Opletalovou, takže tenhle průjezd je zbytečný, jen komplikuje dopravu pro tramvaje, ale i auta, co chtějí jet rovně po Hybernské k Bulharu.
Created by Petr Papírník // 2 threads
Dobrý den,
Cyklopruh na Janáčkově nábřeží je skvělá věc, až na to, že nesmyslně končí 150 m řed křižovatkou s Mostem Legií. A řidiči toho zhusta využívají a okamžitě s koncem cyklopruhu se začnou k cyklistům chovat jako k odpadu. Nerozumím, proč není protažen až na křižovatku - Janáčkovo nábřeží je tam dostatečně široké, aby se tam pohodlně vešel.
Created by jbohac // 0 threads
Na Křižíkově cca u čísla domu 31 je směrem do centra značka "cyklisto sesedni z kola" spolu se žlutou tabulkou naznačující, že cyklotrasa vede po chodníku.
Přitom ale před nějakou dobou byla cedule zákaz vjezdu sundána, a cyklisté nahnáni na chodník až úplně těsně před křižovatkou s ulicí Prvního pluku. Na ulici je dokonce až těsně před křižovatky cyklopiktokoridor. Tato, zřejmě zapomenutá, cedule cyklistovi zakazuje po něm jet.
Created by jbohac // 1 thread
V cyklopruhu v ulici Vnislavova je na asfaltu velké množství boulí (výstupky cca kruhového půdorysu do průměru cca 15 cm a výšky cca 5 cm). Jsou špatně vidět a mohly by snadno způsobit pád cyklisty.
Created by Anča // 1 thread
Obnovit vodorovné značení - dříve byl na vozovce cyklopiktogram, aby řidiči vnímali, že cyklista může jet i proti nim. Svislé značení cyklobousměrky velmi často řidič nezaznamená.
Prosím o obnovení cyklopiktogramu v alespoň v Křižíkově ulici, kde je největší provoz. Ideální by bylo vyznačení vyhrazeného nebo ochranného pruhu. Zvýší se tím bezpečnosti i komfort jízdy jak pro motoristy, tak především pro cyklisty a také chodce, kteří často při přecházení také o cykloobousměrce nevědí.
Created by MartinŠ // 1 thread
Navrhuji vznik cyklostojanu v přechodovém stínu na nově zrekonstruované Jugnmannově ulici na Praze 1. Místa tam je dost, jinde po městě už podobné věci vznikají – např. na Praze 7. V lokalitě cyklostání chybí. Stačilo by cca 6 míst.
Created by Vege // 1 thread
V ulici probíhá nyní uprostřed výměna vodovodních potrubí. Obě části ulice jsou bez problému obousměrné pro veškerá vozidla, s původním rozložením parkování.
Proto je samozřejmé, aby po dokončení oprav byla ulice obousměrná, a to minimálně pro cyklisty.
Created by MartinŠ // 1 thread
V současné době je kvůli výstavbě budov Churchill rozkopána část chodníku podél Seifertovy (od konce vítkovské drážní stezky) až podél ulice Italská k odbočení k ulici U Rajské zahrady. Líbilo by se mi, kdyby došlo k legalizaci chodníku pro kola, což by umožnilo bezpečné napojení z vítkovské drážní stezky a příjemné stoupání mimo provoz. Nešlo by to ještě nějak zkusit protlačit?
Created by MartinŠ // 1 thread
Pravobřežní cyklostezka A2 a cyklostezka A23 v Nuslích (dále Vršovická) jsou dvě významné a jedny z nejrozvinutějších chráněných cyklostras v centru Prahy. Přesto postrádají bezpečné, alespoň částečně oddělené napojení. Z Nuslí člověk přijede po cyklopruhu a najednou je „vyvrhnut" na pospas hrubé dlažbě, široké silnici s absencí cykloopatření. Právě křížení tak frekventovaných tras by mělo být nejpohodlnější, čemuž křížení A23 a A2 zdaleka neodpovídá.
Nebál bych se ulici Vnislavova od křížení s Neklanovou směr k Vltavě ubrat pruh a udělat z toho oddělenou cyklostezku s asfaltovým povrchem, bezpečnými přejezdy až k Vltavě, kde cyklista může pokračovat směr centrum, Podolí nebo Smíchov.
Zároveň dodávám, že se brzy bude rekonstruovat také Vyšehradský železniční most, na vizualizacích se zabývají také jeho okolím, cyklostezka by do návrhu měla být zaimplementována.
Created by Marek Beneš // 1 thread
Bylo by super pro kola legalizovat nepříliš frekventovaný chodník podél Sokolské ulice. Nejsou tam žádné aktivní vchody do budovy. Už dnes je tam snížená obruba a existuje sloupek kam by se dala přidat značka pro stezku pro chodce s povoleným vjezdem kol.
Jedná se o alternativu ulice Ke Karlovu, kde je naprosto šílený povrch.
Created by Kuco // 1 thread
Ulice je dosti široká, aut projíždí málo, převážně jen kvůli parkování.
Návaznost na Ondříčkovu do protisměru je logická, dále se dá jít pohodlně kolem východního okraje náměstí Jiřího z Poděbrad (Milešovská, Řípská, Korunní směr Vršovice atd.)
Created by Vege // 1 thread
Přes zaparkovaná auta (vždy těsně k přechodu) nelze odbočit do ulice Nekázanka a situace tak cyklistu zbytečně nutí jet přes pěší zónu na Václavák. Jediná možnost je odbocit přes přechod a jet par metru v protisměru. Řešení musí zajistit dobrý výhled - nyní přes auta, mnohdy i dodávky, není vůbec vidět.
Cyklopruh je kvůli řadě zaparkovaných vozidel obecně nebezpečný (viz link na starší Issue níže) - lidé na nej vstupují s nulovou ostražitostí (a z vozovky ani nic nevidí), asi s vědomím, ze se jedna o část parkovacích míst nebo chodníku.
https://www.cyklistesobe.cz/issues/585-cyklopruh-v-ulici-na-prikope
Vedle parkovacích zálivů pro auta není jediný stojan na kola (ne jen u Billy, v celé ulici). Na Florenci u Billy stojan je. Cycle-friendliness týdle ulice je katastrofální.
Created by Jirka // 1 thread
U hlavního vchodu na 1. lékařskou fakultu chybí cyklistické stojany. Místa je zde dost.
This map shows all issues, whether points, routes, or areas:
The most popular issues, based on the number of votes:
Created by Marek Beneš // 1 thread
Bylo by super pro kola legalizovat nepříliš frekventovaný chodník podél Sokolské ulice. Nejsou tam žádné aktivní vchody do budovy. Už dnes je tam snížená obruba a existuje sloupek kam by se dala přidat značka pro stezku pro chodce s povoleným vjezdem kol.
Jedná se o alternativu ulice Ke Karlovu, kde je naprosto šílený povrch.
Created by Matěj S. // 2 threads
Není dořešeno odbočení z Opletalovy do Hybernské ulice. Střídá se zde vlna aut od semaforu u Masaryčky a v opačném směru z odbočovacího pruhu od Bulhara do Opletalovy. Odbočení do protisměrného cyklopruhu na A25 je ve dne prakticky nemožné, pokud se neslituje některý z odbočujících. Přitom je to jediné rozumné spojení od Hlavního nádraží. Semafor by se hodil i z pohledu zdejších frekventovaných přechodů pro chodce.
Created by Tomáš Hnyk // 2 threads
Jezdím tam už měsíc, tak bych ten podnět konečně mohl přidat.
Rekonstruuje se chodník a přilehlý pruh na nuselském mostu ve směru do centra. Je to nějak podchycené, nehrozí tam zhoršení stavu? Pokud se tam ubere na šířce tomu betonovému soklu na chodníku, bude tam více místa na míjení chodců. Že by se chodník rozšířil do pruhu se asi čekat nedá. Neví někdo, zda se nerekonstruuje i předpolí? Souvisí to něja ks plánovanou humanizací magistrály (to je zjevně zas ukázka dobrého plánování v Praze)? Kdyby se tam změnily trasy z pravoúhlých na točitější, mohl by tam člověk projet rychleji. Samozřejmě, možná by to změnilo architektonickou koncepci mostu, ale ta je tím plotem proti sebevrahům asi stejně zmršená.
Má se to tuším dokončit na podzim, pak přijde na řadu druhá strana, tam by případně možná bylo čas ještě něco změnit, pokud je potřeba.
Na Letné je celkem hezky odklizený sníh z cest, ale z nějakého důvodu ne na tomto krátkém, ale dost důležitém úseku.
Created by Petr Dlouhý // 0 threads
Na styku cyklostezky a servisní komunikace chybí snížená obruba. Vypadá to skoro víc jako opomenutí, než záměr.
Created by Václav Kříž // 1 thread
V srpnu 2011 byl na tomto místě dle streetview zákaz vjezdu mimo dopravní obsluhy do ulice Na Zderaze. Vyměnit zákaz vjezdu za zákaz vjezdu všech motorových vozidel. Zlepší orientaci a jistotu. Zvýší prostupnost území. Zlegalizuje průjezd bočními ulicemi. Zvýší důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Jan Lankaš // 1 thread
Zrcadlo v tomhle poměrně úzkém a frekventovaném hrdle by bylo fajn.
Created by BikerSmith // 1 thread
Na kole si občas připadám jako lovná zvěř. Někteří řidiči mě předjíždějí na tloušťku novinového papíru, i když jim v protisměru nic nejede. Nebo při předjíždění vytůrují motor, aby nás - cyklisty očadili svými zplodinami (evidentně nemají namontovaný filtr pevných částic) - proč? Byl jsem i účastníkem dopravní nehody (sražen) - naštěstí bez následků. =>Uvítal bych tvorbu zákona ochraňujícího cyklisty - obdobně, jako je v civilizované části Evropy - v Německu, Francii, Holandsku, Dánsku atd. Další variantou je, že mě kolo po několika dalších incidentech přestane bavit, sednu do auta (koupím si diesel?) a začnu taky otravovat ovzduší a životy našim dětem (poslední větu považujte za nadsázku)
Poměrně frekventované místo, kde se kříží několik cest a pohybuje se velké množství chodců a cyklistů. I když na okolních cestách osvětlení většinou je, zde je křížení zcela ve tmě. Už mě tam několikrát překvapili "neviditelní" chodci, často ještě s méně viditelným psem, i když to projíždím pomalu (zatáčka), je to potenciálně nebezpečné.
Created by jbohac // 1 thread
Po zcykloobousměrnění Havlíčkovy do ní stále nelze legálně odbočit vlevo při jíždě Hybernskou od Náměstí Republiky
Created by Václav Kříž // 1 thread
Stojany bych umístil na místě ohraničeném modře. Původně jsem myslel, že nejlepší řešení je 5 obrácených U. Získal jsem mapu podzemních sítí, a obrácená U není v ulicích Karlína skoro kam umístit. Za nejlepší řešení nyní považuji: nakoupit tento stojan: http://www.cyklistesobe.cz/issues/793-stojany-pro-litomerice a na modře ohraničené místo ho položit.
Stojan sice váží asi 35 kg, ale i tak najít způsob, jak jej přivrtat k asfaltu.
Vytvoří 8 nových parkovacích míst.
Výhody konkrétního umístění:
- kola nepřekáží chodcům, odstraní parkování kol u značek či zábradlí
- při parkování není nutné překonávat obrubník případně se
prodírat mezi zaparkovanými auty
- umístění před přechodem také zajišťuje lepší výhled řidičů na přechod.
- ze Zahrádky Mlsné Kavky je na kola vidět
Created by Ari // 1 thread
Ulice Italská, jejichž velký úsek vede z kopce dolů (ať už kterýmkoliv směrem), se vyznačuje poměrně hustým provozem, mj. autobusů MHD. Kvůli tomu vozovka je už delší dobu na více místech poškozena a některé díry v asfaltu nejsou za zhoršené viditelnosti (navíc kde jsou rozestupy mezi lampami pouličního osvětlení větší) vůbec vidět.
Auto tím projede bez problému, pro cyklokola to však může být "past".
Poprvé jsem si tohoto problému všimla v roce 2011 po pádu na jednom z takových míst. Foto: prasklina v asfaltu, na zrovna špatně osvětleném místě, ve které se mi uchytilo přední kolo; výsledek - zlomený nos, kontuze a odřeniny po celém těle (před horšími následky mě zachránila snad jen přílba a pohotová reakce -dupnutí na brzdu- řidiče auta jedoucího za mnou).
Fotografie je z května 2015, tatéž prasklina je pořád tam, a podobných míst je podél Italské čím dál více.
Na MÚ mi na popis stavu silnice po uvedeném incidentu bylo odpovězeno, že údržba silnic probíhá podle plánu a že se tomu budou věnovat až na to dojde řada.
Za 4 roky zatím nic.
Created by vlákno // 1 thread
Vše kolem Komise Rady HMP pro cyklistickou dopravu - zápisy z jednání, změny v personálním složení, řešené problémy cyklodopravy v Praze atd.
Created by MaT // 1 thread
Z Francouzské ulice ve směru k náměstí Míru není možné legálně odbočit do Uruguayské. Jezdím tam docela dost často - Uruguayskou se pak krásně dá pokračovat buď k Fügnerovu náměstí, nebo k Folimance. Jenže bohužel na Francouzské je značka s přikázaným směrem jízdy - buď jen rovně dolů na nám. Míru, nebo je možné odbočit do Blanické. Mimochodem - z Blanické je možné odbočit také jen doprava. Takže to jak je na mapě ta trasa A235, tak to vlastně také není možné takto jet. Bohužel alternativy jsou nic moc - buď objet celé nám. Míru a tak se dostat do Belgické (tzn. přes těch několik semaforů a spoustu kočičích hlav), nebo z Francouzské odbočit už do Jana Masaryka - jenže ta také nejde projet až k Londýnské, protože v úseku mezi Belgickou a Americkou je najednou směr té jednosměrky otočen.
Created by Tomiino // 3 threads
Průjezd po náplavce je zejména ve večerních hodinách obtížný a nebezpečný díky velkému množství chodců, turistů a návštěvníků místních podniků. Chodci mají navíc tendenci pohybovat se po hladké dlažbě původně určené pro cyklisty. Chodci podle mého názoru často o cyklostezce nevědí a někokrát jsem byl jimi dokonce upozorněn, proč radši nejedu po cyklostezce. Navrhuji původní cyklostezku znovu vyznačit pomocí piktogramů - původní malba již vybledla. Piktogramy by měly pomoci i zahračním turistům, kterých je na náplavce spousta, a kteří o cyklostezce netuší.
Created by Viktor-T // 2 threads
Jedná se spíš o zbožné přání, ale propjení těchto dvou ulic pěší - cyklistickou lávkou se nabízí díky vhodnému terénu, kdy by případná lávka hladce překonala troleje tramvaje a vhodně by doplnila v současné době přetíženou křižovatku Koubkova, Bruselská, Bělehradská, Šafaříkova.
Created by Petr Papírník // 2 threads
Dobrý den,
Cyklopruh na Janáčkově nábřeží je skvělá věc, až na to, že nesmyslně končí 150 m řed křižovatkou s Mostem Legií. A řidiči toho zhusta využívají a okamžitě s koncem cyklopruhu se začnou k cyklistům chovat jako k odpadu. Nerozumím, proč není protažen až na křižovatku - Janáčkovo nábřeží je tam dostatečně široké, aby se tam pohodlně vešel.
Created by Vít*Mat // 1 thread
Cca 200 metrů relativně klidné a široké ulice vhodné pro cestu z Rajské zahrady do centra bez nutnosti jet s hlavním proudem aut Siwiecovou. Dnes jednosměrka směrem na východ. Šla by zobousměrnit pro kola? Já myslím, že ano.
Při uhnutí do ulice nám. Winstona Churchilla člověk na Seifertově tuším může jen doprava.
Created by Jenda // 0 threads
Potěšila by díra ve svodidlech, resp. mezi svodidly a prvním panelem -- ve špičce, když stojí kolona na Nuseláku, ji objíždím po chodníkové stezce, ale na severní straně se není jak dostat zpátky na magistrálu. Můžu buď debilně Lublaňskou a Wenzigovou, nebo přes chodník v Legerově... Ve vyznačeném místě se pravý pruh magistrály poněkud rozšiřuje a zhruba od tohoto místa už se dá objíždět kolona zprava. Takže by ani neměl být problém s napojováním.
Created by MartinŠ // 1 thread
V současné době je kvůli výstavbě budov Churchill rozkopána část chodníku podél Seifertovy (od konce vítkovské drážní stezky) až podél ulice Italská k odbočení k ulici U Rajské zahrady. Líbilo by se mi, kdyby došlo k legalizaci chodníku pro kola, což by umožnilo bezpečné napojení z vítkovské drážní stezky a příjemné stoupání mimo provoz. Nešlo by to ještě nějak zkusit protlačit?
Při rekonstrukci Francouzské se zapomnělo vyměnit některé vpusti za ty s příčnou mřížkou. Většina asi vyměněná byla - třeba na druhé straně ulice, kde ale cyklisti nejezdí. Tady ty dvě, které jsou z pohledu cyklo nejvíc potřeba, zrovna vyměněné nebyly... Hlavně když auta stojí, vpravo svítí zelená a cyklista může objet kolonu zprava, má ty vpusti v cestě.
Napsat na TSK přes formulář závad na vpustích? Nebo na Prahu 10?
Created by Jenda // 0 threads
V tomto místě byly na konci července nainstalovány balisety. Ta nejlevější znemožňuje jízdu po krajnici, musím vyjet do pruhu.
Created by Vege // 1 thread
Přes zaparkovaná auta (vždy těsně k přechodu) nelze odbočit do ulice Nekázanka a situace tak cyklistu zbytečně nutí jet přes pěší zónu na Václavák. Jediná možnost je odbocit přes přechod a jet par metru v protisměru. Řešení musí zajistit dobrý výhled - nyní přes auta, mnohdy i dodávky, není vůbec vidět.
Cyklopruh je kvůli řadě zaparkovaných vozidel obecně nebezpečný (viz link na starší Issue níže) - lidé na nej vstupují s nulovou ostražitostí (a z vozovky ani nic nevidí), asi s vědomím, ze se jedna o část parkovacích míst nebo chodníku.
https://www.cyklistesobe.cz/issues/585-cyklopruh-v-ulici-na-prikope
Created by Václav Kříž // 1 thread
V únoru 2013 byl na tomto místě zákaz vjezdu mimo vozidel se souhlasem hl. m. Prahy a slepá. Upravit značení tak, aby byla jízda na kole legální a byla jistota, že člověk dojede na Pohořelec. Zlepší orientaci a jistotu. Zvýší prostupnost území. Zvýší důvěru lidí na kole k dopravnímu značení.
Created by Václav Kříž // 0 threads
cca 5 obrácených U ve vozovce hned před přechodem vpravo ve směru jízdy. Vytvoří cca 10 nových parkovacích míst. Praha 5 se zajímá, kde lidé chtějí stojany. Výhody konkrétního umístění: - kola nepřekáží chodcům, odstraní parkování kol u značek či zábradlí - při parkování kola není nutné překonávat obrubník případně se prodírat mezi zaparkovanými auty - bezproblémový příjezd i pokračování cyklopruhem v klidné Zborovské, do které se odváží většina potenciálních pražských cyklistů - nebude nutné z cyklopruhu křížit tam a zpět pruh pro auta - zajistí lepší výhled na přechod pro chodce - obsluha restaurací a služeb v okolí